آزادوار شهری به قدمت تاریخ

 رییس بانک کشاورزی جوین خبر داد:

تمدید 5 ساله وام‌های کشاورزی و دامداری بدون کارمزد

رییس بانک کشاورزی شهرستان جوین گفت: براساس مصوبه دولت، کلیه کشاورزان و دامدارانی که تاکنون از بانک کشاورزی وام  دریافت و به هر علتی تاخیر کرده‌اند، می ‌توانند با مراجعه به این بانک تا مدت ۵ سال وام خود را تمدید کنند.

زیرآبادی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، افزود: کشاورزان و دامدارانی  که مبلغ بدهکاری آنها کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال است با مراجعه به بانک کشاورزی با بخشش هزینه دیرکرد آن و بدون پرداخت کارمزد وام، بدهی خود را به صورت ۵ ساله  تقسیط کنند.

وی ادامه داد: هزینه تاخیر و دیر کرد این وام‌ها توسط دولت پرداخت شده و نیز کارمزد تمدید ۵ ساله آن را نیز دولت پرداخت می‌کند.

رییس بانک کشاورزی شهرستان جوین با اشاره به این‌که این بخشش فقط تا پایان ۲۰ خردادماه است، افزود: دریافت کنندگان وام جهت تقسیط بدهی  کمتر از یک صد میلیون ریال (اصل و متفرعات) خود، جهت تعیین تکلیف سررسید گذشته و معوق خود به همراه ضامنین مربوطه و یک فقره چک جدید به شعب بانک کشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: کسانی هم که مبلغ وام تاخیری آنها در این بانک بیش از یک صد میلیون ریال باشد نیز مشمول این تمدید شده و فقط هزینه و کارمزد آنها از بدهکار اخذ می‌شود.

منبع : ایسنا



نویسنده: داود ׀ تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:تمدید , ساله, وام‌,,, کشاورزی ,دامداری ,بدون ,کارمزد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تمامی حقوق برای سایت روستای آزادوار محفوظ است. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است